A világmárkáknak borzasztóan fontos, jól felismerhető, szeretett arculatuk legyen, és a legtöbbet használt arculati elem a logó – gyakran minden más e köré épül. Úgyhogy nem csoda, hogy a legjobb logók mindenféle trükkös-ügyes rejtett jelentéssel is bírnak. Ezekből mutatunk most párat.
A fenti képen például azt láthatjuk, hogy a Beats fejhallgatógyártó logója nem csak egy szimpla kis b betűt ábrázol.
A Toblerone csoki logója pedig a Matterhorn hegyet ábrázolja, és egy maci is el van rejtve rajta. Azt viszont kevesebben tudják, hogy a csokoládét Bernben gyártották, a medve pedig ennek a városnak a címerében szerepel. Na de mi a helyzet a csoki nevével?
A Hyundai emblémája sem egy szimpla H-betűt ábrázol, hanem a gyártó és a vevő közötti kézfogást is.
És a bicikliző figura megvan a Tour de France logójában?
A Forma–1 logójában sokan meglátják az F-et, sokan az 1-est is, de van, aki eddig csak az egyiket vette észre.
A Pinterest nevű internetes parafatábla-oldal P-betűje pedig egy:
Az Alfa Romeo logóján több minden is történik, de azt észrevetted már, hogy egy embert is felfalnak rajta?
Bizony, az nem a sárkánygyík nyelve, nem is lángcsóva, amit fúj.
A Quicksilver nevű sportszergyártó logója a leghíresebb japán festmény stilizált változata.
A Toyota logójában pedig szerepel a vállalat nevének összes betűje.
Az Amazonon pedig nem csak A-Z-ig megvan minden, amire az ember vágyhat, de olyan remek szolgáltatást nyújtanak, hogy mosolyogni fogsz tőle.